Author Topic: The best decade ever done  (Read 6893 times)

Offline theking

  • Funky Chicken
  • ****
  • Posts: 81
The best decade ever done
« on: January 05, 2009, 08:46:01 AM »
Small | Large


I had to watch this about 20 times before I stopped laughing. I seriously didn't think it was possible to fall that hard riding flatland, haha!!


(edit, its on this guys youtube videos if you can't watch it above, http://www.youtube.com/user/jumpflyz )
« Last Edit: January 05, 2009, 08:49:53 AM by theking »

Offline bmx4lif3

  • Cliffhanger
  • *******
  • Posts: 692
  • So-Cal
Re: The best decade ever done
« Reply #1 on: January 05, 2009, 11:08:18 AM »
Ouch, and ouch, and wtf?
who falls like that!?

Offline mare

  • GF Inhabitant
  • ********
  • Posts: 1729
  • tmp®
Re: The best decade ever done
« Reply #2 on: January 05, 2009, 11:19:42 AM »
afcorse he felt, look at him how slowly he wanted to get around the bars. sorry mister can`t do, speed is what u need 4 decade  :mellow:

Offline Erik Otto

  • GF Inhabitant
  • ********
  • Posts: 1586
  • The Brotherhood for life.
    • Monolithic Flatland
Re: The best decade ever done
« Reply #3 on: January 05, 2009, 03:51:32 PM »
His shoe flew off.   ;D

KHE King

  • Guest
Re: The best decade ever done
« Reply #4 on: January 05, 2009, 04:11:34 PM »
at least he was smart enough to know to gear up.

Offline thatunderscoreguy

  • Funky Chicken
  • ****
  • Posts: 97
Re: The best decade ever done
« Reply #5 on: January 05, 2009, 04:17:57 PM »
yeah ii think the problem was his loose shoe which made him f*ck up the take-off

Offline condemned bmx

  • Deathtrucker
  • ********
  • Posts: 836
  • yo
Re: The best decade ever done
« Reply #6 on: January 05, 2009, 04:31:51 PM »
ouch!!
slater

Offline Ultraman Zoffy

  • GF Inhabitant
  • ********
  • Posts: 1881
Re: The best decade ever done
« Reply #7 on: January 05, 2009, 07:17:46 PM »
This vid is classic... I remember just dying when I saw it; I never once came close to bailing like this on a decade, even bitd when I was a newb learning them!

Really, the only way to call it is that this poor guy just plain out ate s*it...  :beer:

Offline DaviD (dave0)

  • GF Inhabitant
  • ********
  • Posts: 2565
  • Flatland from Israel
Re: The best decade ever done
« Reply #8 on: January 05, 2009, 10:55:52 PM »
haha first time i saw it i was like WTF lmao

the dude in the back is way too cool  :mellow: lol


with that said, bail on your hands

Offline Mike Smith

  • Forkglider
  • ***
  • Posts: 40
Re: The best decade ever done
« Reply #9 on: January 11, 2009, 05:26:31 AM »
That's gotta hurt his toes! 

the beard

  • Guest
Re: The best decade ever done
« Reply #10 on: January 11, 2009, 03:16:34 PM »
His shoe flew off.   ;D

heh. Mark was telling me about this vid. you know it's a bad wreck when your shoes pop off.  OUCH!

katobmx

  • Guest
Re: The best decade ever done
« Reply #11 on: January 11, 2009, 05:34:09 PM »
That was hilaroius. How did he think he was to make it when he stalled half way lmao ^_^

timk4130!

  • Guest
Re: The best decade ever done
« Reply #12 on: January 12, 2009, 07:33:20 AM »
Hey Chris...Is this the in-spir-ation that led to a '' foot wedge decade '' phone call from Brant the other night? =) hope alls well?

Offline theking

  • Funky Chicken
  • ****
  • Posts: 81
Re: The best decade ever done
« Reply #13 on: January 12, 2009, 09:35:53 AM »
Hey Chris...Is this the in-spir-ation that led to a '' foot wedge decade '' phone call from Brant the other night? =) hope alls well?

Haha, yeah I actually had pulled my first no brake decade about a week ago, so I was watching youtube for some decades and I saw this one. But yeah I talked to Brant like 3 days ago and was like man just do it, it will take you 5 minutes at the most (since he literally has done almost every decade possible). He called me back in like 1 hour and was freaking out, he pulled it in 10 minutes, haha.

timk4130!

  • Guest
Re: The best decade ever done
« Reply #14 on: January 12, 2009, 09:55:51 AM »
That's too funny! =)